Zamknij

Najnowsze trendy w SEO. Sprawdź, czy twoje pozycjonowanie zadziała

14:17, 03.09.2018 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 14:26, 03.09.2018
Skomentuj

Z każdym kolejnym rokiem coraz większa liczba przedsiębiorców orientuje się, że bez dodatkowych inwestycji w kształt i skuteczność strony internetowej nie tylko przestajemy być atrakcyjni dla klientów, ale także tracimy tych, których już udało się nam pozyskać. Żaden internauta nie będzie dziś przeklikiwał serwisów, które nie apelują do jego poczucia estetyki, stawiają na toporny układ elementów lub nie wyskakują w pierwszej dziesiątce wyników Google. Oto kilka najnowszych sposobów na zatrzymanie wirtualnych konsumentów przy sobie.

Zacznij od SEO zorientowanego na twoją publiczność

SEO, czyli optymalizowanie witryn sieciowych dla potrzeb wyszukiwarek internetowych, wbrew nazwie skupia się obecnie przede wszystkim na zaspokajaniu potrzeb użytkownika WWW. Na pierwszy plan w zabiegach dostosowywania strony wysuwają się więc aspekty estetyki, użyteczności i funkcjonalności serwisu, bowiem to one w ostatecznym rozrachunku decydują o tym, czy internauta zdecyduje się zostać z nami chwilę dłużej. Ilość zebranych kliknięć i zsumowane minuty spędzone pod naszym adresem są ważnymi czynnikami rankingującymi w Google. Oczywiście równolegle seowiec zajmuje się technikaliami na zapleczu serwisu, a więc kodem, certyfikatami bezpieczeństwa, kompletnością meta opisów, czasem ładowania zawartości, organizacją treści oraz dystrybucją linków i słów kluczowych wewnątrz witryny. Ogrom zadań składających się na profesjonalne przygotowanie witryny do działania, zmusza nas najczęściej do szukania agencji marketingu sieciowego, która na bieżąco modyfikuje swoje metody, dostrajając je do jak najlepszych standardów.

Promują swoją markę na wielu nowych frontach

Jeżeli jednak sami potraficie zatroszczyć się o własne miejsce na wirtualnej mapie na etapie SEO, do przekonania algorytmu Google pozostaje jeszcze trudniejsza część procesu pozycjonowania. Po uformowaniu doskonałego serwisu, musimy zająć się bowiem zwiększaniem rozpoznawalności naszej marki. A robimy to tworząc atrakcyjne treści w ramach content marketingu i dystrybuując odnośniki do naszej WWW w wartościowych miejscach internetu. Dziś polem walki dla unikalnej zawartości są już jednak nie tylko artykuły sponsorowane w popularnych serwisach. Równie ważna okazuje się współpraca z blogerami i mikroblogerami, którzy często zrzeszają wokół siebie społeczności bardziej podatne na działania reklamowe. Oprócz tego w komponowaniu tekstów i pozyskiwaniu zdjęć możemy dziś zmienić nieco nastawienie, by zamiast wypełniać je po brzegi słowami kluczowymi, pomyśleć o cyfrowych czytelnikach poszukujących fraz bardziej specjalistycznych i ściśle ograniczonych do naszej działalności. Także prezentacja strony w rezultatach wyszukiwania staje się obecnie aspektem rozstrzygającym o ilości odwiedzających. SERP staje się kolejnym terenem, na którym wygrywają witryny pokazujące zdjęcia, grafy, informacje magazynowe czy też mapy. Warto o tym pamiętać (źródło:https://afterweb.pl/).

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%