Zamknij

Czy produkty z padłych krów trafiły też do Chocianowa?

16:26, 10.02.2019 K.N Aktualizacja: 18:36, 12.02.2019
Skomentuj

Jedna z sieci handlowych poinformowała na swoich stronach, że wycofuje ze sprzedaży produkty mogące zawierać mięso niepoddane badaniu poubojowemu. O problemie zrobiło się głośno po materiale wyemitowanym przez stację TVN, w której ujawniono przypadki uboju chorych krów, których mięso nigdy nie powinno trafić na nasze stoły.

Kilka tygodni temu dziennikarze „Superwizjera” w reportażu „Chore bydło kupię” ujawnili przypadki zabijania chorych krów tzw. „leżaków”, z których mięso nie nadawało się do spożycia przez ludzi. Sprawa odbiła się głośnym echem nie tylko w Polsce , ale też za granicą. Minister rolnictwa zapewnił, że temat nie zostanie "zamieciony pod dywan" – Ubojnię zamknięto, zwolniony został również powiatowy lekarz weterynarii w Ostrowi Mazowieckie, a w wielu miejscach przeprowadzono kontrole.

Na taką sytuację zareagowała też sieć sklepów „Żabka” która poinformowała o wycofaniu niektórych produktów, co do których istnieje podejrzenie, że mogły zawierać wołowe mięso niepoddane badaniu poubojowemu - 

W związku z decyzją Powiatowego Lekarza Weterynarii informujemy, że wycofujemy ze sprzedaży produkty z obecnością wołowiny: Cheeseburger wołowy Szam Amm z numerem partii  515/C/1 i terminem przydatności do spożycia  18/02/2019, z numerem partii 553/C/1 i terminem przydatności do spożycia 19/02/2019, z numerem partii  581/C/1 i  terminem przydatności do spożycia 20/02/2019 oraz Kiełbaski z wołowiną XL z numerem partii 676/1 i terminem przydatności do spożycia 17/11/2019, z numerem partii 780/1 i terminem przydatności do spożycia 20/11/2019, producenta Konspol HOLDING Sp. z o. o. Produkty są wycofane ze względu na prawdopodobieństwo obecności mięsa niepoddanego badaniu poubojowemu – czytamy na stronie internetowej żabka.pl

Za zaistniałą sytuację przedstawiciele sieci przepraszają i proszą klientów o zwracanie towaru w najbliższych sklepach - Przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie mogą wynikać w związku z zaistniałą sytuacją. Działanie firmy Żabka Polska podyktowane jest troską o bezpieczeństwo Konsumentów i najwyższą jakość oferowanych produktów.

Zwrotu należy dokonać w najbliższym sklepie Żabka lub Freshmarket, a za przyniesiony produkt otrzymają Państwo zwrot pieniędzy w kwocie ceny zakupu. 

(K.N)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(1)

Świnia Świnia

0 0

Tratatata. Amerykance już działają. 15:11, 12.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo
0%