Telewizja Polska nie zgodziła się na emisję reklamy dotyczącej kampanii jednej z marek biżuterii. Co nie spodobało się władzom stacji?
Za najnowszą kampanię Yes "Jestem kobietą" odpowiada agencja 180heartbeats + Jung v Matt.
- Jej założeniem jest ukazanie różnorodności, niezależności i odwagi kobiet - informuje portal Wirtualna Polska.
W spocie występują m.in. bizneswoman i mama trójki dzieci Aleksandra Żebrowska, wicemistrzyni olimpijska Katarzyna Zillmann i jej dziewczyna Julia Walczak, Christina Flagmeier, która została modelką w wieku 74 lat oraz Bogna Golec - modelka plus size.
Spot można już oglądać m.in. w social mediach, a niebawem także w Polsacie oraz TVN. Reklama nie będzie emitowana w Telewizji Polskiej.
Nieoficjalnie mówi się, że TVP zakwestionowało trzy fragmenty spotu, które mają "godzić we wrażliwość odbiorców".
Chodzi o ujęcia karmiącej piersią Aleksandry Żebrowskiej, przeglądającej się w lustrze z odsłoniętym dekoltem Aleksandry Wiederek-Barańskiej (kobieta poddała się mastektomii) oraz scenę z pocałunkiem wicemistrzyni olimpijskiej Katarzyny Zillmann i jej partnerki.
Przedstawiciele Telewizji Polskiej oficjalnie nie komentują tej decyzji.
Argumentacją, jaką usłyszał podzielił się Marcin Gaworski, chief executive officer & partner 180heartbeats + JvM, w rozmowie z Press.
- TVP zażądała usunięcia ujęć z parą nieheteronormatywną, a także nagości. Z tym, że te tak zwane nagości TVP mogła ewentualnie tolerować po godz. 20, jednak pary nieheteronormatywnej - o żadnej porze - powiedział Gaworski.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz