Zamknij
REKLAMA

Zrozumieć Google - wstęp do pozycjonowania

08:58, 20.06.2022 | materiał partnera

Google SERP to bardzo ważny element optymalizacji wyszukiwarek. Ten przewodnik pomoże Ci zrozumieć podstawy Google SERPS i poda kilka wskazówek, jak zoptymalizować pod tym kątem witrynę.

Google SERP oznacza stronę wyników wyszukiwania. Jest to strona wyników, która jest wyświetlana, gdy ktoś szuka słowa kluczowego w Google lub innej wyszukiwarce. Google rankinguje strony internetowe na podstawie ich trafności dla danego zapytania wyszukiwania i liczby innych stron, które prowadzą do nich.

Pierwszym krokiem w optymalizacji witryny pod kątem Google jest upewnienie się, że ma ona wysoki autorytet domeny, co oznacza, że zajmuje wysoką pozycję na ogólnych stronach wyników wyszukiwania i ma wiele linków prowadzących do niej z innych witryn.

SERP to skrót od „strony wyników wyszukiwania”

Strony wyników wyszukiwania lub SERP to strony internetowe, które pojawiają się, gdy szukasz czegoś w wyszukiwarce. Zawiera listę stron internetowych związanych z wyszukiwanym hasłem i ich pozycję na stronie wyników.

Zrozumienie podstaw SEO na stronie

Pozycjonowanie Wrocław na stronie to proces optymalizacji witryny w celu uzyskania wyższej pozycji na stronach wyników wyszukiwania. Istnieje wiele sposobów optymalizacji treści i projektowania pod kątem SEO na stronie. Jedną z najważniejszych technik optymalizacji na stronie jest badanie słów kluczowych. Wiąże się to z ustaleniem, jakich słów kluczowych wyszukują Twoi docelowi odbiorcy i upewnieniem się, że zawiera je Twoja treść. Można to zrobić za pomocą Planera słów kluczowych Google Ads lub dowolnego innego narzędzia, które może Ci się przydać.

Off-page SEO - czynniki rankingowe w wyszukiwarkach Google oraz techniki optymalizacji off-page

Czynniki rankingu wyszukiwarek Google to zestaw reguł, których Google używa do określania pozycji Twojej witryny w wynikach wyszukiwania. Techniki optymalizacji poza stroną to zestaw strategii, które możesz zastosować, aby zapewnić swojej witrynie przewagę nad konkurencją. Nie ma jednego właściwego sposobu na SEO poza stroną, ale istnieją pewne podstawowe wskazówki, które pomogą Ci zacząć.

Dlaczego pozycja Google jest ważna dla mojej witryny?

Pozycja Google w Twojej witrynie jest ważna, ponieważ dyktuje, które strony są indeksowane, a które nie. Algorytm Google, system rankingowy wyszukiwarki, określa, jakie treści są wyświetlane w wynikach wyszukiwania. Celem Google jest pokazywanie użytkownikom możliwie najlepszych treści, w związku z czym mają bardzo rygorystyczny zestaw wytycznych, których muszą przestrzegać webmasterzy.

Google ma trzy główne rzeczy, których szukają podczas rankingowania witryn: trafność, reputacja i świeżość. Trafność: Trafność odnosi się do tego, jak dobrze Twoja strona pasuje do tego, czego szuka użytkownik. Reputacja: Reputacja odnosi się do tego, jak wiarygodna jest Twoja witryna zgodnie ze standardami Google. Świeżość: Świeżość odnosi się do tego, jak ostatnio zaktualizowana Twoja strona została ostatnio zmodyfikowana.

(materiał partnera)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
REKLAMA
0%