Zamknij

Orły Stolarstwa - czy reklama w stolarstwie się opłaca?

08:36, 07.05.2020 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 08:37, 07.05.2020

Jesteś w zawodzie od wielu lat. Swojego fachu uczysz się pewnie całe życie, doskonaląc techniki rzeźbienia ludwikowskich nóg do stolików kawowych czy ucząc się nowych metod konserwacji drewna.  Zauważasz jednak, że z biegiem lat klientów ubywa, a nie wydaje się możliwe, aby wszyscy zaopatrywali się tylko w sieciowych sklepach meblarskich w fornirowe zamienniki. Czy to moment, by zacząć się reklamować?

Od wielu lat branże rzemieślnicze bazowały głównie na tzw. marketingu szeptanym. Dobra opinia wędrująca pomiędzy klientami w tradycyjny sposób jest skuteczna, ale dość powolna. Stosunkowo niewielu klientów dowie się w ten sposób o istnieniu naszego zakładu stolarskiego. Możemy więc zagospodarować teren wokół stolarni i na ogrodzeniach wywiesić banery reklamowe, ale co jeśli nasza stolarnia znajduje się na mało zamieszkiwanych terenach? Warto wówczas pójść tam, gdzie są już prawie wszyscy, do Internetu!

Wszystko w porządku, jesteś jednak stolarzem -  nie musisz znać się na tworzeniu stron internetowych, nagrywaniu filmów na serwisy wideo czy tworzyć profile na Facebooku. Powierzenie tych czynności firmie marketingowej zazwyczaj kosztuje spore pieniądze, a nie możemy być pewni efektów. Można w tym momencie skorzystać z darmowego rozwiązania, które wiele branż (m.in. fryzjerstwo czy krawiectwo) chętnie stosuje. Plebiscyt branżowy ORŁY, bo o nim tu mowa, to akcja marketingowa opierająca się na umieszczeniu na liście laureatów tych firm, które cieszą się w Internecie dobrymi opiniami swoich klientów.

Podczas konkursu specjalistyczne oprogramowanie przegląda wiele stron internetowych w poszukiwaniu ocen (punktów, gwiazdek itp.). Następnie, zgromadzone dane podstawiane są do opracowanego wzoru, by wyrazić ostateczny wynik na skali 10-stopniowej. Konfrontowane są firmy z danej branży, a laureatem zostaje ta, która otrzymała przynajmniej 8 punktów. Wszystkie wyniki z edycji w danym roku porównuje się w kontekście miasta lub powiatu (np. stolarze z Gdyni), a podczas drugiej - w skali całej Polski.

Korzyści z bycia jednym z ORŁÓW Stolarstwa:

  •  tworzysz markę rozpoznawalną w regionie,
  • większe grono klientów dowiaduje się o Twojej stolarni np. w Radomiu,
  • w rankingu ogólnopolskim zmierzysz się z najlepszymi stolarzami w kraju,
  • dostaniesz wymierną ocenę zadowolenia swoich klientów.

Za udział w całym projekcie nic nie zapłacisz. Jeżeli zostaniesz laureatem, czy nawet zwycięzcą ORŁA Stolarstwa możesz zakupić materiały promocyjne, tj. dyplom, logo (do umieszczenia na wizytówce czy ulotce) i grawerowana tablica ze szkła akrylowego. Najważniejsze, że możesz poprzestać na fakcie zaistnienia na stronach Internetowych plebiscytu, przez co Twój zakład stolarski będzie częściej wyszukiwany w wirtualnej sieci przez potencjalnych klientów.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%