Klienci ING Banku Śląskiego donoszą o poważnych problemach z dostępem do usług. Bank potwierdza problemy.
Z poważnymi problemami muszą mierzyć się klienci ING Banku Śląskiego.
- Aktualnie nie ma możliwości zalogowania się do bankowości elektronicznej przez stronę internetową i aplikację mobilną - informują klienci banku
Nie można dodzwonić się także na infolinię banku. Są również problemy z płatnością za pomocą Blika. Takie problemy występują w całej Polsce.
Potwierdza to również bank.
W skierowanym do klientów komunikacie ING informuje, że "występują trudności z działaniem systemu bankowości internetowej dla klientów indywidualnych Moje ING i aplikacji mobilnej Moje ING mobile oraz systemów bankowości internetowej i aplikacji mobilnej dla klientów korporacyjnych ING Business".
- Mamy również problem z obsługą naszych infolinii, dodzwonienie się do banku może być utrudnione - dodaje ING Bank Śląski.
ING to jeden z największych polskich banków. Nie wiadomo, kiedy można spodziewać usunięcia awarii.
- Pracujemy nad tym, aby jak najszybciej przywrócić pełny dostęp do systemu oraz aplikacji mobilnej. Przepraszamy za utrudnienia. Będziemy was informować na bieżąco o sytuacji - tłumaczy bank w komunikacie.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz